HTML

---

2010.03.03. 11:11 :: Tobber

Tegnap táncpróbáról hazahozott Ba és arról akart értekezni, hogy vajon a hajóknak van-e maximális nagysága, ami fölött nem alkalmas hajózásra, de hamar megoldottam a problémáját, mert kifejtettem, hogy földi viszonylatok között ha egy óceánnál nagyobb hajót készítesz, akkor nem tudsz hajózni, mert nem fér el a vizen.

Aztán néztünk este hídszerelős filmet (igen, volt zaj benne, homokfújóval kapargatták a híd festékét), és a kábelhidak kábelsodronyai közül is fújták ki a párát, hogy ne rozsdásodjon. Rákérdeztem, miért nem fújnak BE valami anyagot, szilikont, purhabot, hogy ne is lehessen párás. Még egy probléma megoldva.

Aztán két távirányítóval telefonáltunk egymásnak a kanapén, előadtam, hogy milyen hülyén lehet vele csak telefonálni, majd fél este népdalokat énekeltem neki, közben a borotvahabjába szép széles mosolyt rajzolva, tiszta Joker lett!

Nálunk így telnek az esték. Ma sütni fogok ilyen csokis-epres piskótát csak épp sima piskótával és mirelitmálnával és hat tojással. A forma asszem azonos marad.

komment

süti beállítások módosítása