HTML

-

2009.06.28. 14:08 :: Tobber

És végszóra Ess áthívott tegnap kutyázni, átsétáltunk a Rómaira.
Térdig felhajtott farmerben gázoltunk a vízben, ahol már kiöntött az ár, nagyon nem is hideg a Duna! :)
Hekket ettünk, kutyát etettünk, kuncogtunk a kutyán, aki belemászott a vízbe, majd megijedt s pánikolva kifutott, de ezt jópárszor, visszasétáltunk, Ess felkínált egy gyertyafényes vacsorát, én meg ott maradtam enni. Utána el akartam jönni, de meggyőzött, hogy maradjak reggelig. Hát igen, ebből nehezen lesz így barátság...
Délre átmentem szülőkhöz, most várom a visszajelzést, hogy Illető akar-e tisztázó beszélgetést, mint beszéltünk róla, ha nem, akkor választhatok 10 éves diplomatalálkozó (semmi kedvem, kb. 3-4 névre emlékszem és tulképp nem is velük diplomáztam!) és táncház között. Anyuval, Ess nem lesz ott.

komment

süti beállítások módosítása