HTML

Magánrendelő Óbudán :S

2009.06.04. 11:16 :: Tobber

Mesés. A nőgyógyászom szülni ment (aszonta, végre egyet magának is), így pótnőgyógyászhoz irányított.
Az egy dolog, hogy 20 000, azaz húszezer forintot otthagytam a drága magánklinikán, de panaszom is ezer akadt velük kapcsolatban, ami a megszokottnál sosem volt.
Antipatikus orvosnő, rendben, elviseljük, Dóra stílusát nehéz überelni. Hogy két hétre előre megbeszélt időpontnál is kb. 50 percet várok, okés. Asszisztens a vizsgálat alatt fel-alá járkál előttem, rendben van. De hogy közben tárva-nyitva hagyja az ajtót az asszisztensi szoba felé, ahová még két helyről benyithat bárki és premier plánban láthat, az már sok. Hogy a dokinő a kacsát bennemhagyva egy percre elfordul és matat valamit, az is sok. Hogy amikor ultrahangozni akar és megkérdem, hogy azt minek, az elmúlt fél évben kétszer voltam (nagydokimnál és céges kötelezőn, azt sem értem, minek kell a cégalkalmasságihoz!), akkor pattog, hogy nyugodjak meg, mert az benne van az árban, na az már pláne. Ha 20 000 Ft-os rendelésre megyek, valszeg nem azon smucigkodnék, de tényleg minek egy nem terhes nőt ennyiszer?? És majd postán küldik a leleteket. Mi van? Én silabizáljam ki? Mit fogok abból érteni? Nos, 3,5 hét eltelt, lelet sehol. Betelefonálok, adatokat felveszik (melyik 12-én volt itt, június?, ezt a nevét használja?), hívjam őket később, nem találják. Hívom, reakció: még biztos nem érkezett meg a lelet, majd küldjük. Azért felirattam a telefonszámomat. Ennyi.

Ne menjetek az Óbudai Egészség Centrumba! Dóra már kezdi újra a rendelést.

komment

süti beállítások módosítása