HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Bók

2009.05.07. 18:40 :: Tobber

Ritkánlátott kolléga barátnője írta ma mindenkinek:
"Az uram meg aztat mondta, hogy nem ismerte meg Tobbert, mert olyan jól néz ki. Vagy valami ilyesmit mondott. Hogy úgy lefogyott mint amikor Te azt a 20 kg–ot. Szal ezt megkaptam :D"
Jól átvertem őket, egy hónapig most ettem, sőt sokat ettem és zsírosat, most kezdek újra diétázni. Ezalatt kb. 1,5 kg jött vissza. Május végéig még 3 kg-t akarok leadni, még kicsit rendbehozom a bőrömet, aztán már nem is érdekel a súly, csak az egészség.
Megyek is 70 dkg epret enni a naplementés erkélyen, rámfér, ezer éve nem voltam itthon ennyit egyedül. Utána hajatfestek és kipróbálom a hajcsavaróimat, mert saját erőből össze-vissza méretű hullámokat, sőt cikk-cakkokat művelnek a tincseim, hátha csavaróval szebb lesz.

komment

süti beállítások módosítása