HTML

Morzsák

2009.05.04. 12:20 :: Tobber

- Ess a bulik után percekig csak ölelt némán, olyan boldog volt. (És nagyot nőttem a szemében. Akármit is jelent.)
- Nem sejtett semmit, eszébe sem jutott, hogy meg tudom szervezni. Olyan haverjai voltak ott, akikről maga sem hitte volna, hogy "csak"ezért hamarabb hazajönnek külföldről pölö.
- A tescoban akartam venni pár mini, összehajtható széket, ha sok lenne a vendég. Végig is cipeltem (merthogy apróm sosincs, ezért másik kézben kosár, tucatnyi embernek szükséges üdítővel, stb.), majd a jégkrémes hűtőnek támasztottam sorbanálláskor. Bocs a tesco dolgozóinak, most vihetik vissza a helyére...
- Szombaton Ess végigszagoltatta velem az összes parfümjét, hogy melyik a legfinomabb.
- Megtanít tiffany-lámpákat készíteni (bár én már annak is örülnék, ha azt a kék-fehéret elkészítené szülinapomra)
- Kipingálhatom a kutyaházat amilyenre csak akarom. Vannak elképzeléseim.
- Az állatkertnél vett óriáslufit a plafonra engedtük: egyik haverunk csillárnak nézte.
- A lufit a kocsiban az anyósülés fejtámlájához kötöztem, mégse repüljön ki az ablakon hazafelé, majd indulás, visszapillantó-tükör: a lufi pont középre lebegett be, semmit nem láttam ki. Vészvillogó, félreállás. Mihez lehet egy óriáslufit kötözni, hogy lehúzza?? Kormány-zár vasrúdjára tekertem a madzagját, azzal elvoltam hazáig (útközben még zöldségeshez, tescoba, virágoshoz, szülőkhöz beugrással).

komment

süti beállítások módosítása