HTML

Fütty

2009.04.30. 12:26 :: Tobber

Most mondhatnám, hogy régen kezdtek ki velem az utcán, de az épp tegnap történt utoljára, troliról leszállva, szal nem mondom.
Apu kölcsönadta a Zeneakadémia-bérletét, így Sosztakovicsért cserébe (jöhetnek a kövek, imádom őt!) el kellett vinnem Anyut és havernőjét is ugyanoda.
Várok a ház előtt, csicsergő madarak, halk petőfirádió, amikor hallom, hogy füttyögnek nekem. Nem nézek oda.
Anyuék nem érkeznek, további füttyök igen. Felnézek: Dris, drága exem füttyög nekem az erkélyről, bajsza alatt somolyogva! :))
Udvaron és emeleten átkiabálva megbeszéltük, ki hogy van, azt nem árultam el neki, hogy sztem meghízott és sokat kopaszodott, mert ő sem mondta nekem, hogy sokat híztam.
Koncert után rábukkantunk Apu belvárosban parkoló autójára, amire rátűztem egy fenyegető levelet, de meg sem nézte! :(
Még átrohantam táncra, ott szervezgettem Ess meglepipartiját (jaj, ez gyorsan olvasva melegpartinak tűnik), összeismerkedtem kettővel ezelőtti exével, aki jófej, és tanácsokat oszt nekem, hogy hogyan kezeljem a pasast.

komment

süti beállítások módosítása