HTML

Orvosok

2009.04.01. 11:01 :: Tobber

Hány nő fogja az alkatára, vagy a hormonokra a hízását? Én sosem tettem, mert tényleg sokat (azaz hízlaló ételeket) ettem. Farkasétvágyam volt, de mindezt pszichés okokra vezettük vissza. (Volt is bizonyosan.)
Erre nálam kiderül, hogy tényleg hormonok okozták a hízást, az éhséget, a túlzott raktározást! :))
Gyógyszer adagolva, diétával-mozgással pár hónap alatt látható változások, áldom a dokim nevét és szídom magamat, hogy nem előbb kerestem fel (El évekkel ezelőtt építészként ugyanezt a diagnózist állította fel rólam). Minden tiszteletem az orvosoké, hihetetlen, micsoda tudást birtokolnak. Na jó, emberileg néha kifogásolhatóak, de amíg meggyógyít, nem érdekel.

Viszont tegnap megettem jópár paradicsomos-lilahagymás felvágottas szendvicset egy kisebb tubus majonézzel, rég ettem ilyesmit! És úgy látszik, ez hiányzott, mert jobban vagyok. A gyógyszert is újrakezdtem.

komment

süti beállítások módosítása