HTML

:) :P :D :( :S :/ :'( ...

2009.03.30. 20:08 :: Tobber

A mai tinik millió emotikonnal bélelik a leveleket, alig lehet kibogarászni a szöveget. Aztán most olvasom, hogy ciki blogba szmájlikat tenni (esetleg így is írni?), pedig néhány gyengébb agyi képességű idetévedő (ismerek több olvasómat, és van olyan, aki akaratom ellenére és nem is tartom észlénynek, ha magadra veszed, tuti nem rád gondoltam, mert a törzsolvasóimat kedvelem ;) ) enélkül biztosan komolyan venné a nagyrészét a problémáimnak.

Nincsenek egetverő problémáim. Erős vagyok, jó körülmények, egészséges szülők, normális munka, remek hobbik, nyüzsgő pasik. Sztem jobb életem van a legtöbb embernél. Legalábbis másokat nem nagyon irigylek semmiért. Ez a blog továbbra is a nyávogásaim csapja, ide kieresztem, bennem nem marad.
//
Miért nagy hír, hogy Lilu terhes? Hetek óta látszik rajta, Ocskayval egy fotón hatalmas pocakja látszott.

 


www.fmh.hu


 

komment

süti beállítások módosítása