HTML

Ismeretlen blogolók

2009.03.15. 13:12 :: Tobber

Két olyan magánblogot olvasok, ahol nem sokat tudok az írójáról, és ő nem is ismer.

Mindkettőt a kezdete óta. Ma megröhögtettek:

"ma délelőtt kapáltam kicsit, majd ültem a napon és fröccsöt ittam. gyanúsan rövid giliszták voltak mindenhol, de próbáltam nem arra gondolni, h egy szörnyeteg vagyok."

(agnus)

"tudom, hogy a depressziós személyek álcázott segélykiáltásai sokféle formát ölthetnek, de azt valahogy nem tudom elképzelni, hogy istentelen röhögésben manifesztálódnának, márpedig a Don másfél órán keresztül konkrétan kacagott ebéd után. Részben azért, mert kapott egy darab kenyeret, és az mindig öröm, részben azért, mert a Nővére Nézte Őt, illetve szerintem azért is, mert -- tadááám! -- növesztett legalább egy fogat alulra."

(lucia)

komment

süti beállítások módosítása