HTML

Rég halogatott levél El-nek

2009.03.11. 23:26 :: Tobber

Szia El!
Épp Németországban jártam, ott olvastam az indexes cikket is, már akkor terveztem a választ.
Azaz egy kérdést: miért?
Miért fontos neked az, hogy velem újra kapcsolatban legyél, akármilyen szinten is képzeled azt?
Miért nem voltam fontos akkor, amikor velem lehettél?
Ez olyan lehetőség volt, ami elúszott. Lehetett volna belőle akár mélyebb kapcsolat, akár a szó legigazabb értelmében szellemi barátság.
Bár azt sosem értettem, hogy miért tartasz okosnak, gondolom, ez hízelgés, tudod, hogy gyenge pontom. Inkább beszélgetni jó velem, a kérdéseim találóak, generálnak új gondolatokat.
Miért jelentkeztél? És miért éppen most? Fel akarsz vágni a médiaszerepléseiddel? Vagy elfogytak a barátok?
Megosztó a véleményed?
Szükség van bólogatójánosra esetleg?
Nem. Az értelmes emberek nem nézetek alapján barátkoznak, hanem jellembeli hasonlóságok miatt. (Ami között ettől még van összefüggés.)
És én nem vagyok hasonló hozzád. Én nem kések. Nem tűnök el a találkozók előtt nyomtalanul. Nem hagyok ott bárkit egy étteremben hisztiből. Nem ködösítek a magánéletemről, hisz nyilvánvaló volt, miért nem alszol velem, tartott még Oval a kapcsolat, aztán Evel kezdődött már. Azóta is vele vagy. Az önbizalmamat kicsit rombolta, hogy vajon miért nem én, de ez mára lényegtelen. Akár téves a következtetésem, akár nem.
Egyszerű a távolságtartás: nem kaptam tiszteletet. Amit mindenkitől elvárok. Amit én is adok.
Tartom ennyire magamat.
Írtad, hogy harag van. Nincsen, legalábbis én nem haragszom. Inkább megszűröm, hogy kiket engedek közel. És ha valaki nem tisztel, nem lesz a barátom.
Biztosan felszínesnek hangzik tőlem a viszonylag sima gondolatmenet, mert régen engedtem vadhajtásokat. De most már tisztelet nélkül sem munkában, sem magánéletben nem kooperálok. Ha nálad nem sikerült kivívni, most sem sikerülne.
Látom, a hangnemváltással szeretnél közeledni, ez jó lépés.
De messze van attól, ami mára alap nekem.
Most az villanhat át az agyadon, hogy arrogáns lettem. Nem, ez csak önvédelem.

komment

süti beállítások módosítása