HTML

2008.06.11. 13:29 :: Tobber

Mit kell tenni olyan munkahelyi zaklatáskísérlet(?) esetén, ami még nem annyira durva, de engem kibaszottul zavar és ingferültté tesz?

Még azt sem mondhatni, hogy provokálom, mert mély utálattal beszélek hozzá (egyébként mindenki a cégnél :D), nőietlen ruhában vagyok épp egy farmer+ing+lapossarkú, többször kértem, hogy álljon távolabb, hogy ne merjen kézcsókot adni, de ölelni akar, meg mögém hajol és nézi a monitoromat a fülembe szuszogva és a mellkasa a hátamhoz ér, nem tudok már hová húzódni. :(

Tettem egy megjegyzést, hogy kicsit sok ma a molesztálásból, de nem vette magára. (Egy pécsi kolléga is próbálkozik, de elutasítom, viszont ő tartja a távolságot.) Az sosem zavart, ha olyan férfi bizalmas velem, akivel én is flörtölök, mert olyan megesik persze. De itt kikérem magamnak, hogy egy rusnya tahó izéljen!

Szóljak főnöknek?

komment

süti beállítások módosítása