HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.06.11. 12:34 :: Tobber

Már a metróhoz érve leizzadtam, finom időnk van. GörisPé is anyázik, hogy izzadt a cipeléstől, de igazán hoztatná az ütőmet ma odafelé! :))))

Itt töltjük szabadidőnk egy részét a Duna mellett. Szép, mi?

:)

(Igaz, én pont a hétvégéimet szeretném itt, míg mindenki más inkább pont aznapot, amikor nekem lenne más... :) Mindegy, majd eldöntöm, melyik programot akarom jobban.) 

 

Atibá: - Szerdán ldm lesz veletek.
T: - Nemááá...
A: - Na mi van, aszittem, örülni fogsz! Ldm így meg ldm úgy, mindig ezt hallgatom...
T: - Dehogy! Én téged szeretlek, meg te vagy az egyéniség is, meg évek óta ismerlek, meg te jobb képű vagy!!
(Magában kuncog.)
A: - Nohát, az nem ldm??
T: - Ja de, de neki csak a teste kell...
A: - Dehát nekem sokkal szebb a testem!!!!!

Ajaj, nem tudok én pasiknak bókolni. :))))

komment

süti beállítások módosítása