HTML

2008.04.07. 14:41 :: Tobber

"GörisTével meg ne foglalkozz, tipikus pasi. Sose mondaná, hogy jól vezetsz, mert azt hiszi, hogy ezzel ő kevesebbet ér, vagy kicsinek gondolod a farkát :)"
:))))
Jó, ő tényleg ilyen.
Kezdő vezető vagyok. Pont. Ezért van kint a T betű. De Bé nem fél mellettem és ez nagy dolog, hihi...

Ezenkívül még egyes, Papírkutyához közel álló férfi irigyli a munkahelyemet, merthogy amikor ő hagyta el a cégét, akkor csak egy tollat kapott.
Bezzeg Tóbiás micsoda búcsúajándékot! ;))
Szerinte mostantól ennek hírére tömegestül adják be német központunkban a m.o-i csereprogram-igényeket a Jürgenek és Hansok... :DDDD
Tőlem jöhetnek...
Most ecsetelte épp a főnököm, hogy a németek mennyire szeretik a magyar konyhát. Tudnék mesélni, de inkább NEM tettem. :)

Most még kioktattam Illetőt, hogy melyik szobanövényeket NE egye meg, mert mérgező, de azt sem tudta, mi az a dieffenbachia. :))
Küldtem neki néhány fotót, biztos, ami biztos.

komment

süti beállítások módosítása