HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2008.01.28. 22:03 :: Tobber

Béká titkolja, de ANNYIRA jó pasi jött ki tőle az házból... Mmmmm...
És innen is köszönet a kölcsönért!!

Voltam kollégákkal korizni, perecet enni, aztán Srácról állította egy ismerőse, hogy nem olyan muja, mint látszik (És ezt pont nekem mondja?? :DDD Én aztán tudom, khöm).

Kolleginát beavattam Illető-témába. "Jesszus, te aztán nagyon el lehettél keseredve!!"
:DDDD Úgy gondolja, hogy hatalmas falat voltam számára és nem nagyon bírta a tempómat. Ja.
Illető ma ugrott és megcsinált nekem minden munkát, nyomozott a jogászainknál, ami az én dolgom lett volna. Nagyon kényeztetett... :) Tényleg az kell nektek, pasik, hogy kidobjunk Titeket???

Új hív minden nap. Hogy találkozzunk. Nem. De. Nem. Jó, talán, de nem nálam.
Egy vacsi közben elmondja, mit érez. Tudom. De amíg nem vált el, nekem ne ugráljon. Na.
Ja, lebuktunk... Jól titokban akartuk tartani a (volt) kapcsolatunkat, ami azért is nehéz, mert egyik közös ismerős az utcámon jár keresztül minden nap és láthatja őt, a kocsiját, stb. Nohát, közös ismerős a múltkori álnaív, "légyszi szóljatok Újnak is, hogy jöjjön" emailemre visszaírta, hogy "szólunk, öhöm...". Aztán szombaton teljesítménytúra után Új felhívott titokban, majd provokatív "üdvözlöm a fiúkat" üzenetemet átadta, ergo rájöttek, hogy min. telefonkapcsolatban állunk.
Ma pedig közösismerős küldi a fotókat, hogy hiányoztam a túrán a csapatból, és "Ps: ...öhöm..."
A mellékleteket megnyitva CSAK olyan fotókat találtam, amin Új rajtavan! :DDD
Asszem, tud rólunk... :))))))))))))))))
Visszaírtam neki, hogy micsoda jó fotótémát talált, hogy mindig Új-t fotózta és mi az az öhöm. Hát hogy szerinte véletlen, dehát az ugye nincsen. És az öhöm, az bizony öhöm... :)

És hogy újrakezdem-e Újjal? Nem. Most is hívott fél órára. Azért dühös, mert anno egyszer NÉGY percre kimentem az erkélyre telefonálni, hogy ne kelljen végighallgatni egy csacsogásomat. Nopersze most jön elő, hogy ha nekem nem lenne titkom, blabla.
Unalmas. Hogy találkozzunk. Nem tud mit mondani. Amit tud, már mondta. És őszintén? Nem érdekel. Nős férfi hülyítésének veszem.
Dehogy én miért azt mondom, hogy próbáljuk majd meg, miért nem azt, hogy örökké vele tervezek.
Visszakérdeztem, hogy mit is mondott annak a nőnek az esküvőn, akitől most készül elválni.
Nem tudott rá mit mondani.
Utálom a buta pasikat.

komment

süti beállítások módosítása