HTML

2007.11.11. 13:30 :: Tobber

Ömlik a hó egy órája!!!! :)))))

Alapból zavartalan lenne az örömöm, de azért nem teljes. Reggel még napsütés, nagy nehezen összejött a csapat is, a pálya is. Gyors interspár bevásárlás, Békával és egy csomó sportszerrel nekiindultunk. Az első jel Atibá hisztis napja volt (pedig BéTi nem egy sértődős fajta!). Meg a pálya vizes avarral volt tele, 10 percig csak söpörtünk. De kegyetlenül csúszott, úgyhogy én a helyzetváltoztató pózoknál maradtam. Ekkor már rossz volt a közérzetem is, de Béká és Atibá párbeszédei felvidítottak. :D
Aztán a második óra végén esni kezdett az eső, úgyhogy átöltözve játszottunk még, már vizes haj, pulcsi... Teázásunk alatt már sűrűn ömlött a hó. Én meg még sosem vezettem hóesésben, pláne ekkorában!!! És rájöttem émelygésem okára: megjött. Egy nappal előbb. Embereket eldobtuk, itthon kb. tíz perc volt minden cuccot kipakolni a kocsiból a hidegben-zuhogó hóban görcsölve. Tökigáztam, szétfagytam, na.
Most forró zuhany.
Kedvenc mindjárt itt van, éjjelig maradt volna, hát ebben az állapotomban... Miért nem lehetett pontos a biológiám??? :(((((((((((

 

komment

süti beállítások módosítása