HTML

2007.10.28. 09:32 :: Tobber

...a szemerkélő esőnek köszönhetően elmarad a mára szervezett mozgás, illetve odarángattunk egy halom érdeklődőt, őket is gyorsan le kellett mondani... :SSSSSSSSS

Így most itthon magányoskodom. Igen, van mivel elfoglalni magamat, csak éppen nincsen kihez szólnom. :(((((((
Juj, ebből kezd nagyon elegem lenni! Pocsék pótprogramokat SOS be tudnék szervezni, de azoknál még az olvasás is jobban érdekel. Kezd nagyon elegem lenni a földi létből.

Tegnap anyu rámszólt, hogy kérjek bocsánatot aputól. Ééééééééén??? Megsértett, tahó volt, otthagyott a francban, és én kérjek bocsánatot?? A gyerekkorom arról szólt, hogy nekem nem lehet igazam, hogy csak másodlagos vagyok, és ha gondom van, akkor a szent családi békét veszélyeztetem, ezért a finom kis elfojtásaimmal 16 évesen már nem jöttem ki a szobámból, amíg Apu reggel el nem ment...
De 31 évesen talán már kezelhetnének egyenrangúnak. Nem várom el, csak addig nem megyek hozzájuk. Most épp nem is hiányzik a szokásos heti énvagyokahülye duma, meg az utána otthon több óra bőgés...

 

komment

süti beállítások módosítása