HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.08.30. 23:01 :: Tobber

Eladták az FHB-t????

Öh. Jé. Meg mivan?? Én maradtam le valamiről, vagy ez tényleg meglepi volt??

----------------

Ma reggel az ömlő eső miatt nem mentem be kocsival, nem ismerem a tulajdonságait vizes úton, nem a reggeli csúcsban kéne teszteni a kanyarokat, féket.

Délutánra felszáradt az út, oszlottak a felhők és még Lengyelországban is kisütött a nap, úgyhogy kocsiba ültem, elugrottam valahová.

Pár óra múlva kijőve ÖMLIK AZ ESŐ!!!!!! Ááááááááááá!!!

Én világvégén kocsival ottragadva, besötétedett, iszonyúan esik, az orromig nem láttam. (És pocsék a szemem kontaktlencsével is.) 

Dehát valahogy haza kellett jutnom. Az utat jól ismertem.

Felfestések, sávszélek, záróvonal egyáltalán nem látszottak a vizes úton.

A vizes szélvédő milliószor sokszorosította, szétszórta a szembejövők reflektorfényeit, alig láttam ki. (Még jó, hogy hátul is van ablaktörlőm.)

Hatalmas pocsolyák, amibe ugye nem okos belemenni, mert nem látni, hogy hol az alja, nem kátyú-e a mélye. 

A féket nem ismertem vizes úton.

A kanyaríveket sem.

De a legdurvább tényleg az volt, hogy alig láttam.

Volt egy blokkra fékezésem, mert nem is láttam, hogy totál megállt előttem egy autó, a barom az út közepén, nullára! (Majd befordult. De a hülye se nem indexelt, nomeg minek állt meg teljesen?? Nem is értem. Az ilyen kiszámíthatatlan viselkedés veszélyezteti a közlekedést, hogy vonnák be a jogsijukat!!!) 

Most még jó a reflexem, de fáradt napon, vagy ha ott sír a gyerek, hogy csinálom???

Grrr.

Hazaértem épségben. Hála Istennek!!

 

Azért ezt még gyakorolni kéne a vizesutat kevésbé élesben.

(Aki látott, annak kuss, hogy most is 5-10%-kal túlléptem a sebességhatárokat. Khöm. De csak ahol biztosan éreztem az autót.) 

------------------

Bé, én holnap szabin, jelezz, hogy göri, vagy más program!!

 

komment

süti beállítások módosítása