HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.05.20. 23:51 :: Tobber

Végül majd' ÖT órát görkoriban voltunk, én (meg Bé) először remegő lábakkal, hogy mi is lesz itt...

Ahhoz képest bebátorodtunk! :D

Kaptunk némi hőgutát, ízelítőt Béká selymes kedvességéből ;), és izé nekem nagyon tetszik Bé kitartása, úgyhogy juhé!!! :)))

Aztán otthon lepihennék egy kicsit, azonnal megszólal Szomi "turmixgépe". Iszonyat hangja van és nem is monoton, hanem 10 mp-enként 20-ra abbahagyja. :((

Egyik nap színház után 22.05-kor értem haza, még szólt a gépe, úgyhogy dühömben jóóóól bebsztam az ajtómat. Másnap este kilenckor felhívott, hogy zavarhat-e búgással. Gondolom, meghallotta az ajtócsapást.

Ma keresett megint telefonon más ügyben, de elég rossz passzban talált azzal, hogy épp a pihenő fél órámban zúgott a gépe elviselhetetlenül, úgyhogy szépen asszertíven, de határozottan megkértem, hogy a maradék kevés jószomszédi viszonyt tisztelve legyen már szíves NE az egyetlen közös falú szobában búgassa, amikor neki van két másik, ami semmivel nem szomszédos, mire ő 1. szóljak már máskor, ha le akarok pihenni (itt elküldtem a picsba, hogy ugye nem gondolja, hogy a saját lakásomban be kell jelenteni, mikor fekszem le (egy lakás épp a kikapcsolódásra való, szemben a gépbúgatással)), 2. szerinte én is lepihenhetek nem közös falú szobámban!! :((( Ja, 38 nm-en rendkívül válogathatok, hová tolom át az ágyamat!! :(

Úgyhogy kijelentettem neki, hogy ha ő így, akkor ezentúl én sem fárasztom magamat az alkalmazkodással, nem leszünk csendben, ha ismerősök jönnek át, pláne ha férfiak és kekszelünk, nem fogom halkan hallgatni a zenét és a haverokat a folyosóra küldöm majd dohányozni, nehogy megfázzanak késő este az erkélyen...

Nos, így kezdődik egy háború.

Lehet, hogy én vesztek, de most már nem nagyon tűröm, hogy ritkás itthoni pihenésemet minden alkalommal egy hangos búgó szerkezet elrontsa! :(

(Nem, talán nem vagyok antiszociális, a szemben lévő pár sorra érkező bébijei sírásai is zavarnak, de annak eszembe nem jutna szólni, sőt tök jó, hogy végre jönnek a gyerekek!!) :)

Ráadásnak Nabucco ma este a színen énekelt be kábé, és még véletlenül sem a karmester/zenekar tempójában énekelt. (Kálmándi Mihály) De Abigél eszméletlen jó volt, Rálik Szilvia... Még sosem hallottam (mármint róla igen, énekelni nem), tetszik...

De a közönség... :( Tuti cirkuszon nőttek fel, nem operán!!! :(( És pont a rabszolgák kórusát tapsolták vissza. Biztos ismerős volt nekik a realtone csengőhangok közül! :((((((

Hehe, az külön vicces volt, hogy nem működött a feliratozás, így csak olaszul követhettük a babilóniai uralkodó és a zsidó nép viszályát... :DD

 

komment

süti beállítások módosítása