HTML

2007.05.02. 22:07 :: Tobber

Mai önbizalomnövelők (CSAKIS drpr kérésére, véletlenül SEM dicsekvésiből!):

 

Kaptam piros pontot a mai kresz-órán. :) Főleg azért, hogy emberek nagy része véletlenül sem mászna el újratanulni az egészet, inkább kimennek az utakra (a TE gyerekeidet is veszélyeztetve!!!) hiányos, elavult tudással. (Egy tankolás ára a tanfolyam.)

(Aki lemaradt, nyolc vagy hány éve nem vezettem autót, addig sem sokat.)

 

No és az oktató pont felém lakik, így autóval hazahoz, ami így 1,5 órabkv-ról 10-15 perc autózásra csökken. :)

(Jogos kérdés, ha ennyien hoznak-visznek autóval, akkor minek nekem??) :D

 

Noés Tini lelkes jelentkezései... Igen, eldicsekszik velem, főleg harmincas haverjainak-sporttársainak, de korosztályának is. Megdöbbentően pozitív mindenki reakciója. Kivéve az anyjáét. :DDD

(Anyját előbb ismertem, mint Tinit, és első perctől nem volt szimpatikus...)

Szeretjük a Skype-ot!

 

Aztán Vaspasis nap is igazán jól sikerült, Okospasi is szakít rám több időt hétvége felé (rendkívül vonzó ígéretekkel ám), édes-kedves síoktatóm is hívott csacsogni és egy programjavaslattal, BCsTLV pedig nem hagyja abba a jelentkezéseit, pedig semmire nem válaszolok. Vagy épp ez az izgalmas most bennem???

Persze jólesik. És ismét teljes a skála: jó pasik, rendkívül (baromira) okosak, pedig alapból is finnya vagyok az észre, de ők hűha. Noés szórakoztatóak.

De hogy mi a fenét esznek rajtam, aki nem vagyok egy 40 kilós bombázó...

Passz, de őket minősíti! :DD

----------

Lányok, ha feltették nektek a kérdést valaha is, hogy a "szép vagy" vagy az "okos vagy" bók közül melyik esik jobban, ti mit válaszoltatok? :)

(Evidens, én okos akartam lenni.)

----------

Izé, ha valakinek nem válaszoltam az elmúlt 2 hétben, bocsi! Lassan ráfekszem a levelekre, de tényleg!

 

komment

süti beállítások módosítása