HTML

2007.04.30. 09:18 :: Tobber

(Szokásos kérdés: hogy tud ennyi ideig aludni valaki?? :))) Na midegy, addig blogolok.)

Nohát, nem olyan szomorú az élet... :) Jó, eleinte nem ezt várjuk tőle, de azért meg lehet találni a szépségeket benne!! :)

Az elmúlt napokban például egy kellemes meghívásnak tettem eleget, 10 éves lett a régi kamarakórusom, ahová nekem ezer (öt) éve nem volt időm járni. Most összecsődítették a régieket is, volt nagy nyakbaugrás, örömködés, evés majd nem utolsó sorban több órás öröméneklés. Az új dalok kottáit is a kezünkbe nyomták...

Elsőre féltem, hogy már énekelni sem tudok, nemhogy kottát olvasni. :D De a blattolás is simán ment, és mivel tenorból volt kevés, hát oda álltam be a fiúkhoz. :DD

Őőő, basszuskulcsot 15 éve nem blattoltam, most jóóól belejöttem!!! :D Az ember sosem tudhatja, hogy milyen régi és totál feleslegesnek vélt tudását kell még valaha használnia! :DD

Jó érzés volt. Nomeg hívnak, hogy énekeljek velük újra. Jó lenne. Nem tom.

Viszont most esténként nem lesz időm: KRESz-re fogok járni. Nem röhög! :)

Egy véletlen megjegyzésből rájöttem, hogy nekem már nem minden szabály rémlik a 8 évvel ezelőtti tanulmányokból, és az utakon jobb a békesség és magabiztosság! Ez 10x3,5 órámat veszi el, még nem tudom, mit kell elhagyjak miatta! :(

---------------

Egyik nap épp sétálok, amikor fékez egy autó mellettem és Anorexex-ék vigyorognak ki belőle... Nem látszik még, hogy babát vár, áll egy meghívásom a jövő hétre hozzájuk. MIKOOOR??? :/

------------

Voltam tegnapelőtt nőgyógyásznál, nincs minden rendben, cyto-tól függ, hogy lesz-e műtét. :(( Félek, anyunak is annyi műtétje volt! :(( Viszont a nőgyogyim nagy arc, utolsó betegként vagy egy órát csacsogtunk vizsgálat után. (Meg alatta is. Néha megröhögtetett, az vicces így. :D) Megbeszéltük, hogy ha többek között azért sem akarok fogyni hasból, mert akkor a mellemnek rosszat tenne, viszont így meg lassan kiegyenlítődnek, akkor szerinte inkább egyek bátran és majd egyre nagyobb implantátumokat kérjek a mellembe. :DD

Ja, Papírkutyáknak: lassan másik rendelőt keres magának, a Nagyvárad tér körül... :(((

-------------

Aztán randiztam Tinivel, akinek sportversenye volt a városban, utána kaptam tőle 5 órányi időt (most már nemcsak a családja ismer, az ofője, a dirije, az osztálya és a sporttársai, hanem még az edzője, néhány haverja is), sétáltunk, elvittem megmutatni neki a jégcsarnokot (több ismerőssel összefutottunk, legalább ő is megismer valakit a környezetemből (neeem, a szüleimnek még nem mutatom be :D)), majd megvacsoráztattam a régi törzshelyemen, ahol három pincérlány jött oda, hogy mennyire örül, hogy újra ott lát (még Pasival jártunk évekig oda, gondolom, azt látják, hogy én már nem vele...) , aztán Tinit vonatra tettem.

-----------

Tegnap pihenés, majd Vaspasi társasága. (Aki képes délig aludni, úgyhogy most csendben írok.) Mostanában kitalálta, hogy sok időt velem tölt, hamar jön és ma még az ebédet is velem tervezi, sőt... Háááááááááát... Viszont szerinte az a legnagyobb bókja felém, hogy azért szeret velem lenni, mert van bennem egy nagy adag idiotizmus. :DDD Köszi. :)

----------

Tervben van még pár találka ismerősökkel, és vége is a négy napnak! :((

 

komment

süti beállítások módosítása