HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.02.12. 20:42 :: Tobber

GL zseni.

Ja, hogy jó kedvem lenne?

Kb. két év legmélyebb pontja.

Már megittam 3 pohár ágyaspálinkát, még fogok párat, bekajáltam becsülettel (bacont, zsíroskenyeret és csokihegyeket), mocsokul émelygek, ingerültté tesz minden napok óta, a társasági programokat sorban lemondtam a hétre, Meget lekoptattam(!), BCsTLV magától nem jelentkezik, pedig most rámférne, ez-azok minimálisra csökkentve.

A pénteki belémrúgások után a cégnél többen is űberbratyik voltak mára, vagy éppen szmáljis levelet is küldött kettő (multivezetőktől elég fura).

De ez kicsit sem kompenzálja azt, hogy pocsék passzba kerültem, korisok döbbenten szóltak, hogy nem mosolygok, hogy nincs kedvem gyakorolni, vagy oktatáson értetlenül álltak, hogy nem csinálok meg semmit, mert nincs lelkierőm hozzá.

Ma már ki sem mentem korizni nyolcra. Nem motivál semmi, örülök, ha nem bőgök.

Talán megint egy kis tisztogatást kellene végezni a háztájiban, nem? :((

-------------

Ó, igen és egy felhívás! Ha te ismersz személyesen, a blogom címét mégsem tőlem kaptad meg, és NEM TUDOK ARRÓL, HOGY OLVASOL, legyél szíves kopjál le! Vagy értesíts, hogy olvasol, de ez így sunyi.

Te tudsz rólam napi szinten. Akkor írj te is.

 

komment

süti beállítások módosítása