HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2007.01.27. 09:43 :: Tobber

No. Ez így jó.

HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!! HAVAZIIIIK!!!!!!!

ERRE VÁRTAM TAVALY ÁPRILIS ÓTA!!!!!

Aki nem érti a dolgot, mert mondjuk nyárszerelmes, az gondoljon bele, milyen érzés lenne, ha évente csak 3-4 hétig lenne nyár és strand, és aztán végig fázik és megint várhatna 8-9 hónapot, hogy pár hétig nyár legyen... Így érthető az örömöm, hogy havazik?? :) (Igen, már kiálltam mezítláb a hóba BCsTLV csodálkozásával kísérve.)

Kicsit aggasztó, hogy az idei tél első havazása január 27-én érkezik... :(( Tavalyelőtt már novemberben is volt, decemberben 25-30 cm is... :(

Izé, lehetne kérni, hogy akárcsak 3-4 hétig hó lesz??? Bár én azt sem bánnám ha egy teljes télen keresztül... :)

Tökéletesen indul a napom. Kinéztem ébredés után, és minden havas és nagy pelyhekben most is esik!!! Hajnaltól idáig BCsTLV szórakoztatott és mindig bölcsebb leszek, mikor elmegy. Ő szokta mondani, hogy nálam úgy érzi, minden a helyén van, de most én érzem ugyanezt. Jó vele. Nagyon. Pont ennyi elég is, de ez mint falat kenyér...

Tegnap koriztam és bár mocsokul voltam és csak 2 órát terveztem, végül 4 órát maradtam, mert kedves exkolléga csörgött, hogy ő jönne, ha én is kint vagyok... :) Imádok vele csacsogni. (Ő az, aki most kezdi csalni a feleségét és a legutolsó srác, akinél el merném hinni, hogy nő őt akarja szeretőnek.) (Ja és micsoda meglepi: pont olyan korit vett, mint nekem van. Másik exkolléga szintén a szoftvercégtől szintén hasonló korit vett, mint az enyém, úgyhogy a volt szoftvercégesek lelkes nike-flexlite-szerelmesek lettek!! Imádjuk a korinkat!!!!!) :)))

Ja igen, és végre beszélgettem a nyár óta mindig odaköszönő/mosolygó fiúval! Nem hiszitek el, áthívott a dühöngőbe, hogy fogózzak velük!! :DDDDDDD

Felvilágosítottam, hogy az nem jó játék, hogy mindig engem kapnak el. :DDD

Majd 4-5 év koritanulás után esetleg elérem a legbénábbjuk szintjének 10%-át. :D Mindenesetre azt mondja, hogy sokat figyel és nagyon sokat fejlődtem, szerinte már beállhatnék közéjük. Háááát, ez megtisztelő. (De nem igaz.) :)

Este az éjjelnappaliban még összeismerkedtem egy helyes barnával, aki tűzoltó. Húúú, izgalmas munka lehet, bár soha nem csinálnám...

Ma a szoftveres két sráccal, nőcijeikkel, Jattal, Ujival, egy kedves korisismerősel megyek 7-8 órát a jégcsarnokba, holnapra 4 óra műjég nlc-csirkékkel, délután ősles (átugrom a szüleimhez), este jégkorongmeccs. :) Nem, most nem vezetek, nagyon csúszik.

komment

süti beállítások módosítása