HTML

2006.10.09. 22:56 :: Tobber

Ó, elfelejtettem szólni hogy Schimmelpfennig van ma a Lévays Bestsellerben!!!!!! :(

------------

Írhatom azt, hogy KURVÁRA ELEGEM VAN???? :((((((

-------------

Atibácsit lecserélték egy nemszimpi műkoris oktatóra, aki felületes, semmit nem javít ki, és rossz pedagógus. Atibá megkapta a nálunk kezdőbbeket. :((

Ez nem jelenti azt, hogy ő ne csúszott volna át hozzánk és segített volna, meg az öltözőben azonnal jött, hogy csacsogjon, majd lestoppolt, hogy velem akar hazafelé jönni. :))) Édes alak... Tuti nem tudja, hogy mennyi idős vagyok, félszavából kiderült... :D Nem baj, egyik lány biztos benne, hogy 23 vagyok, hát izé, a hízás előnye, hogy nem vagy ráncos!!! :DDD

Holnap szoknyába megyek, mert néha rámjön, hogy nőből vagyok! (Vasárnap is szoknyában voltam.)

-----------

És eljött a pillanat, hogy nemcsak elsírtam magam drprnek (múlt szerda), hanem smst is küldtem neki, beszéltem vele utána pár percet. Jófej, meg minden. Tényleg.

Ettől még eléggé utálok holnap bemenni!!!!! :(((

------------

Írhatnátok még, bíztatóakat, mert eléggé elegem van... És akiket leugatok, azok meg válaszoljanak, mert ha nem lennének fontosak, akkor nem ugatnám őket!! :DDDD

 

komment

süti beállítások módosítása