HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.08.13. 11:31 :: Tobber

Hétvége rulez.

Kezdve az egyben 14 óra alvással, ami a hét után nagyon időszerű volt, főleg ittnememlítettek miatt...

Volt még sokminden, például érdekes megfigyelés, hogy van aki az én fizikai teljesítményemmel gizdul. :-D

Az úgy volt, hogy a konditeremben a futópadot csak megállítottam, amikor leszálltam óla, gondoltam, ha nem jön senki, majd onnan folytatom a távot. De jött egy lány, aki nem nullázott, hanem az én három kilométeremtől folytatta a futást. Majd megjött a pasija, aki ránézett a kijelzőre, és elismerően megjegyezte neki, hogy milyen jó tempóban bírja még! Sunyi csaj nem árulta el magát! :-)))) Ezt én is be akarom vezetni!!

:-)

Ma gyors szépészet, majd Vaspasival reggelig tartó nemtommi. Izé, ugye NE vigyem el KES koncertre????????? :-DDD

Kocsis Gergő szaxi. Szexi.

komment

süti beállítások módosítása