HTML

2006.07.23. 16:25 :: Tobber

Az itthonhaldoklás mobillal felszerelkezve nem is rossz! :-) Most például megtudtam, hogy Bé és BéZséje szerencsésen megérkezett szüleim telkére, amit kölcsönkaptak egy hétre, de cserébe egy TELJES napot ki kell bírniuk a társaságukban!!! :-)

Úgyhogy megtudták, hogy gyerekkoromban hány kórusban énekeltem, sokat gitároztam, meg ilyesmi. Apu nem meglepő módon azonnal hangot talált BéZséjével, de ezt is vártuk, addig Bé elcsacsogott anyámmal a szerelmi életemről!!! :-DD

(Ja igen, anyu tud pár dolgot.)

Úgyhogy megegyeztek, hogy El igazán okos, de anyu most már Pincsinek szurkol, hátha több is lesz belőle.

Köszi a próbálkozásokat, baromi jól elvagyok egyedül!!! :-))))

----------------

Ma napoztam az erkélyemen, kiolvastam még egy könyvet, és egy harmadik felénél tartok. Ja, és egy kicsit jobban vagyok, de még csak 20%-on a szokott energiámhoz képest.

:-//

 

komment

süti beállítások módosítása