HTML

2006.05.23. 19:01 :: Tobber

Koszi, Beka-felkialtojel (nem talalok a hotel gepen ekezeteket es jeleket...)

Szoval Bevel mi kint Stockholmban, ahol jo, szep, megnyugtato es halistennek messze van lanylelkutol, hogy atgondolhassam. most ket smsben leugattam a gyerekessege miatt, de igazabol o is tudja, hogy hianyzik. Beee probal rabeszelni Elre...

El mar a megerkezesunk utan hivott, hogy mizu, epp itt van a kozelemben, Szentpetervaron. :-)))))

Nem tudom, mit akar, nem ertem, de jo. Meg Pincsi is kozelit, irt kedves smst...

Nomeg Meg "vigyazott ram" hetfo reggel, mar fel hetkor hivott, mmmmmmmmmmm...

Beeet kiakasztom a nyavogasommal, ugyhogy ma inkabb konferenciara ment. Engem megtrefalt az itteni egyebkent isteni 15-16 fokos tavaszi ido, mert amint indulnek hajozni, elered, de durvan. Akkor irany a kiralyi palota inkabb. Bentrol meg mar latom, hogy kisutott a nap.

Ugyhogy muzeumok holnapra hagyva, en meg hajora szalltam es meg sem alltam a HULLAMVASUTIG!!!!!!!!!!! :-)))))

Ugyhogy beteges hullamvasutehsegemet csillapitottam jopar kor utazassal, imaaaaadom!!!!! :-)

Ettem mar lazacot homarszosszal, nyammmmm. Halat, de sokat! Az itteniek halszeretetet mutatja, hogy meg a csokis jegkremukben is HAL alaku csokidarabok vannak!!! :-D

Az itteni emberek gyonyoruek!!! Ket meteres szepseges ferfiak alomszep borrel, csinos nok... A levego tiszta, joillatu es az utak tele vannak VOLVOVAL!!!!!!! Ez az en orszagom!!!!!!!

Most ennyi, majd meg irok.

 

komment

süti beállítások módosítása