HTML

2006.04.27. 21:59 :: Tobber

Jat, nem is mondod, hogy GYURIBÁCSI a ti edzőtök???? :-))))))) Csókoltatjuk!

Voltunk korizni közel három órát (most már értem a kifejezést, hogy befagy a feneke!!! Nekem is. A leheletünk látszik a csarnokban!), olyasmivel szórakoztunk, hogy a palánkkal háttal meglökjük magunkat, félfordulatnál újra belekapaszkodunk és így tök gyorsan pörgünk!!! :-DD Láttad??

BS-sel jó korizni, mert kitartó. Még kicsit felgyorsítjuk... Szórakoztató vele korizni... Juj, és Bevágós a jelzőt a seggbevágós nadrágjáról kapta, de amekkorát most esett a jégen, az is bevágott. Véres volt a jég utána... Szegény. NEM én átkoztam meg azért, mert mindig (most is) bámult!!!! :-(

Bocsi Béká, hogy nem voltam erre!!! :-((

Ééééés szólt a belga szerelmes vagyok dala. Jó énekelni... :-)))

Aki akar, korizunk vasárnap és valszeg hétfőn is!!!

 

komment

süti beállítások módosítása