HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

2006.03.12. 19:20 :: Tobber

Kifogástalan neveltetésem tényleg leblokkol, ha valaki táskájába, tárcájába vagy mobiljába kell nyúlnom. A hátamon végigfut a hideg, és kb. úgy érzem magam, mintha meg kéne az illetőt műtenem. Nem, gyűlölök más cuccaiba nyúlni, még ha felhatalmazást kaptam is rá, még ha ott is van az illető. :-) (mondjuk arra nyilván Bé is rájött, hogy telefonálásakor épp zavart. :-D Pedig nem sok embernek veszem fel este...)

Gyanítom, hogy EZÉRT nincsen nekem még férjem. Mert nem nyomozgatok a párom után sem, mert hagyom, hogy kószáljon, ha olyanja van, és tisztelem a magánügyeit. Szerintem a leggerinctelenebb nő az, aki turkál a párja telefonjában.

Persze idióta vagyok, mert azt láthatóan egy férfi sem értékeli ha egy nő tisztességes, hisz együttjárásra igazán tetsző pasi mostanában nem jelentkezik. :-((((((

Ja de, a kezemet megkéri Doki (el tudtok képzelni, amint üresagyú macaként a medence mellett reszelgetem a körmömet és végleg elbutulok a kisváros nagykakasa mellett??), vagy El ismételten hangsúlyozza, hogy együtt akar járni velem és heti hat nap velem lenni (ezt meg én nem tudom most elképzelni, hogy heti hat napot. Kezdek hozzászokni az egyedüléléshez, hiába no, olyat eddig sosem műveltem).

(Na jó, ez nem igaz, igazán vágyom rá, hogy valakivel együtt ébredjek és reggelit készítsek neki, hogy megkérdezzem, hogy aludt, hogy meghallgassam, milyen lesz a napja...) :-( Menthetetlenül társfüggő lennék????

Nem. De hadd válasszak én!!! :-)

Ja, a hétvége szuper volt, de valamit SOS csinálni kell, mert hetedik napja nem sportolok, és a hiányzó endorfint/szerotonint/adrenalint mérhetetlen kajálással próbálom pótolni!!!!! :-((((( Tudom, hogy Ja felszisszen, meg még páran közületek, gyorsan megpróbálok módosítani a kajálásomon, mert megint gáz lesz. (Most 6 000 Ft-ot hagytam csak kajára az intersparban.) :-(

SPORTOT IDE!!!

VAGY EGY SZENVEDÉLYES, ÉDES PASIT!!! :-)))) Olyan kevés igényem van!! Okos legyen, szenvedélyes és kedveljen. Ennyi. Lenne ilyen?? :-(

 

komment

süti beállítások módosítása