HTML

2005.10.22. 16:02 :: Tobber

Zakk. Ettől féltem. Hogy egyedül leszek itthon. És egyedül undorítópocsék. És mára már nincs is programom. (Egy jólbevásárolt és drámai fordulatokban gazdag délelőtt után. Jobbulást Béká!!!!!!!) Mások a párjaikkal lófrálnak, nekem meg egy selejtes ÖCs sem jön össze. (Most hívott, 1 perc 18 mp alatt rendeztük le, hogy megint nem találkozunk.) Nyilván én vagyok az oka. :-( Körülnéztem a társkereső oldalakon, borzalom. Teljesen más a kínálat, mint 3-4 éve!!!!! :-( Persze akkor sem ott kéne keresgélni. De most nincs pasim, nincs állásom, egy légüres térben zuhanok, és nincs alul semmi. Esélyt sem látok arra, hogy társat találjak. :-( Arra sem, hogy valaha rendesen lefogyok. Egy hete folyamatosan eszem. :-( Holnap apámmal megyek ki az autókiállításra, meg festményeket nézegetni. Pocsék egyedül. Na megyek, bőgök tovább...

komment

süti beállítások módosítása