HTML

2005.09.09. 11:25 :: Tobber

Épp kint vagyok, bent csörög a mobilom. Nem érek oda. Épp kint, csörög a céges telefonom. Dühöngök, hogy a töketlenek miért nem tudják átvenni, ha nem veszem fel. Rohanok, belehadarom a nevemet.
-Szia, Szomi (persze az igazineve) vagyok... :-)
-Őőőő, szia...
-Én hívtalak a mobilodon is...
-Bocsi, csak morgok a fiúkra, hogy képtelenek átvenni a telefonomat... :-( Igen? :-)
-Két téma lenne, az egyik, hogy hétfő vagy kedd megfelel-e neked a teázáshoz, a másik, hogy beszéltem az ügyvédemmel és két kérdés merült fel a szerződésekkel kapcsolatban...
-Őőőő, izé, a mobilomban van a délutáni naptárom, a mobilom meg a másik asztalomon, visszahívlak mobilon egy perc múlva. (Naná, hogy visszahívom mobilon, nem akartam, hogy az egész cég, nomeg a főnök itt lévő felesége is hallgassa a beszélgetést...) :-)
Tobber a folyosó legtávolabbi pontjáról telefonál egy perc múlva. Kicsöng, felveszi:
-Szia... :-)
-Szia, no hétfő nem jó, mert angolon vagyok, előtte meg végig betáblázva, de kedd elvileg megfelel, szivesen látlak egy teára!!
-Jó, az nekem is jobb, átmegyek...
-Rendben, csinálok egy kis aprósütit is.
-Hú, nem keeeeell... :-)
-Á, az a trükk, hogy begyúrom előre, már most a mélyhűtőben pihen, és ha vendég jön, akkor 20 perc alatt kisül, annyi kell a teának is... :-) (Igen csajok, az eddig 100%-os sikerű sajtos tekercsről van szó!! De béká, meg ne merj nálam jelenni kedd este!!!!!!!!!!!!!) :-))
-Jé, az én sütőm még be sincs üzemelve, nem is tudok sütni...
-Majd adok kölcsön recepteket... :-) És mit mond az ügyvéded?
Itt hosszas beszélgetés arról, hogy mi hiányzik a papírokból, ezügyben majd kapok emilt a cégesemre. Ergo ott van nála a névjegykártyám!!!! :-)) Tobber próbál okosan figyelni, miközben dobog a szíve, izgatott, és hadar szokás szerint, amit a legtöbb nála idősebb ember képtelen megérteni... 
-Oké, küldd, de azt csak itt bent fogom megnézni, a yahoo-s az otthonim... Képzeld, megijedtem magamtól, hogy örülök, hogy végre haza tudok küldeni magamnak munkát otthonra is!! :-) De aztán leállítottam magamat, mert ez nem egészséges! :-)
-Nem is szabad, nehogy megtedd!! :-)
További köszönöm, hála, várom az emilt, majd egy kellemes hétvégét kívánással búcsú...
6 perc 39 másodperc.

 

 

komment

süti beállítások módosítása