HTML

2005.06.03. 11:52 :: Tobber

Na, ez egy nem jó nap. Hajnali 5-kor hasgörcsökre ébredek, inkább nem ecsetelem, mit műveltem reggel a mosdóban, pfff... Vajon miért kell ennek ilyen erősnek lennie? Alig bírtam magamban tartani a görcsoldót. :-((

Ezekután kiderült, hogy mindenkinek jobb, mint nekem, és ezen örömükbe meg nem akarnak beavatni...
(Vagy csak me hülye napom van, mert Albert Györgyi depressziós könyvét olvasom, és döbbenten látom, hogy más is képes ekkora állatságokra, mint én rossz periódusomban!!) :-( Mondjuk az övé 5x olyan durva.

Tudtam, hogy egy barátosnő nagy dobásra készül, de miért nem osztotta meg velem részletesen, hogy mire készül?? :-( Másnak persze elmesélte. Engem tizenkét éve ismer, én hoztam be őt a társaságba. A félig vadidegent beavatja. Engem nem, pedig naponta sok emilt váltunk.
Ez mocsokul esett, pedig nagyon örülök a boldogságának. (Nem irígylem, mert én nem bírnám itthagyni az országot külföldi melóért, meg nekem van párkapcsolatom, aki szintén visszahúz...) (Megj: majd hosszan kielemzem, hogy pasi nélkül hol lennék most...)
És sztem AGy azért még ember.
Viszont én meg szintén nem jelentkezem be több havernál, pedig várják, pedig ígértem.
Nincs idegem senkihez, kimerültem a hitel meg lakás miatti ügyintézésben, izgalomban, meg hogy október óta csak takarítani és lakástintézni vettem ki szabit (még két ünnep közt is meló.), utálom hogy gatyám ráment a kecóra, és el vagyok adósodva banknak, családnak... Erre arra a halk kérésemre, hogy ne kössük már a zöld színhez a következő találkát, mivel nincs zöld ruhám, utálom a zöld színt, és nincs pénzem rucikra szórni, főleg egy utált színűre, akkor én vagyok, aki bonyolítom. Na jó, a hátam mögött hosszas levelezés ment, hogy majd nálam, az új lakásban lesz megtartva az egész... Én nagyon szívesen július eleje után!!, de most sem kanapé, sem konyha, hol főzzek, hol mosogassam el a poharakat utánuk, mire ülnek? Dobozok között?? :-((( Ez is pocsékul esett, más apró-cseprő ügyben bárki felhív, ezügyben meg senki?? :-((((
Vagy inkább kérjek még kölcsön szülőktől, hogy minden kész legyen barátosnő elutazása előtt, hogy ott búcsúztathassuk??? Másnak is van képe ennyi kölcsön után még kérni a szülőktől??? :-(((
Felvetés a másnál bulitartásra: Nálam is lehet, csak akkor megint hánytok az autóban meg ilyenek... (Értsd, ketten nem nagyon bírjuk az autózást. Nem hánytunk ott, de nem vicces.)
Hazaugrik egy külföldön élő barátosnő. A felvetett találka lehetőségére a válasz: ő fasírtban van a szülőkkel, inkább nem akar Bp-en tartózkodni, míg itthon van. Szal nem akar találkozni, oké.
Hazaköltözik külföldről egy másik barátosnő. No vele lehet jóóól kielemezni majd AGy-t!! (Meg Bével.) :-)

Mondom, ma nem szeret senki. Vagy nem kéne depresszióról szóló könyveket olvasni, mert ezer rég elfeledett élményt hoz elő.

Vagy szimplán hülye vagyok.

Erre tegnap elrepedt a szemüvegem szára, kell másikat csináltatni, mert ezt már annyiszor csináltatták, alkalmanként 5000 ft a szárcsere, hogy inkább venni kell egy stabil szárút. Épp jókor.

komment

süti beállítások módosítása