HTML

Lehet

2016.10.03. 17:24 :: Tobber

Elismerem, lehet, hogy fáradt vagyok. A hétvége is, a nálam buli, a randik, takarítás, alig aludtunk, ma nőgyogyi munka előtt (ismét minden remek!), cégnél ezer dolog, este megyünk a csoporttársakkal inni, még pakolni kéne a konyhámban, holnap fodrász, majd az egyik jön vissza éjjel, kondik, és tanulni kéne, kezdődik a tanfolyam. Még azt sem döntöttem el, melyiket akarom. Mondom, a héten kezdődnek.
És akkor az egyik cimbi szerint tuti elszámoltam magamat, mert drágára jött ki a főzés. (Ezres alatt!) Kevesebbre is kerekítettem, nem adtam hozzá azokat az alapanyagokat, amik úgyis voltak otthon, mindig az én rezsim, fogyóeszközeim fogynak, de tényleg nem akarok pitiáner lenni, ezekből a bulikból általában veszteséggel jövök ki, és akkor megkérdőjelez.

Hát, felgyülemlett néhány sérelem, jól kibőgtem magamat az irodában, lehet, hogy inkább nem is gyűjtöm be a pénzt, csak átküldöm a tételes bevásárlólistát, legyen ez az én vendéglátásom, aztán szervezze a következőt, aki akarja.
:'(

komment

süti beállítások módosítása