HTML

---

2010.05.17. 11:05 :: Tobber

5 éves a blogom

 

---

 

 

Úgy kezdődött az egész nyávogós-életleírós blogom, hogy exPasival az ötödik együttélt év végén már nyűglődtünk. Szét is mentünk rá pár hétre.
Aztán diszkréten kifejezve is belevetettem magamat az Életbe, netről pasik, kollégák, táncosok, új munkák, érdekes hobbik, feléledő érdeklődés, régi ismerősök és tevékenységek felidézése, energiavámpír és szimplán buta szatelitek lerázása.

Nagyon-nagyon sokat fogytam azóta, sportosabban élek, talán divatosabban is, a hajam 5 cm-esről 40 cm-esre növesztettem, élvezem a szép lakásomat, a blog kezdete óta második autómat, sokkal boldogabbra fordult az életem.

Hálásnak kell lennem néhányotoknak, akik rossz passzban tartottátok bennem a lelket, akiknek kisírtam, ha bajom volt. Meg Drpr is sokat tett, kicsit már túl is teng az a fránya magabiztosság bennem.

Álmodni sem mertem volna erről 5 éve!

Sokkal jobb. Sosem voltam ennyire vidám, felszabadult, öntudatos. Szeretek visszaolvasgatni, tanulok belőle. Öt éve remélni sem mertem, hogy ilyen sok minden változik, ennyire pozitívan.

Jó élni. :)

 

Ennek örömére nyereményjátékot hirdetek:

Ha írsz egy emailt az oldalsó címemre, bekerülsz a kalapba, a pályázók között kisorsolok mondjuk... egy saját varrású mackót. Abban igazán nagy rutinom van. :)) Vagy kérhetsz bármi kézműveset, amit valaha láttál tőlem.
Szín, forma, felirat választható a te igényed szerint.
Olyan is jelentkezhet, akinek már varrtam/festettem/hímeztem/kreáltam korábban!
Módszer: Cetlire felírt neveket kalapból húzok ki, ha megfelel. :)
Jelentkezési határidő: 2010. május 25. 07 óra

komment

süti beállítások módosítása