HTML

2007.09.08. 22:57 :: Tobber

"- Szia, te vagy? Most tett ki a Horváth a kéttornyúnál, indulok.

- Szia Apu, én én vagyok, de nem tudom, ki az a Horváth, hol van az a kéttornyú(??) és hozzám jössz?? :)))

- Mi van??

- Én nem Anyu vagyok!

- Dehát ez anyád telefonja..."

 

(Egyik nap vittem valahová és meg is tankoltunk. Amikor hazavittem, kijelentette, hogy ezentúl csak velem megy tankolni. Merthogy őt le sem tojják a kutasok, bezzeg nekem előzékenyen megtankoltak egy mosolyomért, lemosták az ablakot és nagyon kedvesek voltak... :) Előtte egy biztonsági emberen akadt ki, hogy az a marcona arc csak azért, mert én kérdeztem meg tőle, hogy jó felé jövünk-e, mosolyogva-figyelmesen válaszolt... "Képzelem, ha én kérdezem meg, milyen hangon küld el a fenébe...")  :D

 

Ja igen, mostantól zöld szív ide vagy oda, ki KELL járnunk minden UTE hokimeccsre!!! :)

Az ok: Robert Cop. A kétméteres szlovák favágó.

Bugyinedvesítően férfias, ááááá... :)

 

Volt még isteni ebéd taxissal, sok vezetés, Jat oficiel sapkájának cseszegetése... :)))

 

komment

süti beállítások módosítása