HTML

Végre kimozdulás

2020.06.21. 20:02 :: Tobber

Pénteken benne voltam egy céges kvaterkázós skype-ban, ahol megemlítették, tesztelőket keresnek egy új IT folyamathoz, én meg jelentkeztem, mint totális kívülálló, szóval egész nap a rendszerükben gyűjtöttem a hibákat.

Imádtam, hogy nem a szokásos feladataimat végeztem, az agyamat is megmozgattam.

---

Btw a Rubik-kocka kirakását levittem 3 perc alá, ami nyilván nem kimagasló egy lelkes kamasznak, de így öregen egészen jól fejlődöm.

---

Szombat délután elmentem Béért a jyskbe, átmentünk meglátogatni Papírkutyust, aki egy szőke fürtös, kék szemű, hatalmas pillájú nagyfiú már, aki végigmutogat mindenféle állatokat a könyveiben.

Aztán kiültünk egy cukrászda kertjébe papírkutyázni egyet, kibeszélni színészek magánéletét és ismét elfelejteni játszani a Friends triviával.

Bét hazadobtam, átmentem apu 76. szülinapját ünnepelni hármasban, majdnem éjfélre másztam haza.

Azért még felpróbáltam az új rúzsomat, amit lövésem sincsen, hol tudok hordani, de nagyon jól áll.

---

Ma elugrottam az egyik kreatívos szeánszra felköszönteni egyikőjüket egy s.k. ajándékkal, aminek állítólag nagyon örült.

Anyunak átküldtem az első verziót, ami nekem nem jött be, ezért le akartam bontani, de ő lelkesedett, hát hazafelé megleptem és odaadtam neki.

Azóta is küldi a szelfiket, hogy hordja, otthon.

---

Negyed év után elmentem vásárolni, hová máshová, mint barkácsáruházba. Mekkmester a szívem, na.

Láttam végre élőben pénztárosplexit, meg nem tudtam, hogy oda még kell maszk, csak önszorgalomból tettem magamra, de hallottam a bejáratnál a konfliktusokat.

Nekem ezek totál kimaradtak, március 14-én jártam legutóbb bármilyen boltban is.

Vettem a macseknak füvet, mediterrán (online) növényáradatnak kaspókat, kézfertőtlenítőket, mert csak 10 flakon van itthon, szögeket, meg rinyált szegény középpolgár apám, hogy 3 500 ft egy nyugágypárna, úgyhogy egy elrongyolódott ócskaságon kénytelen kint cigizni (napi két dobozzal), szóval kapott a hubi-szalonna mellé egy párnát 3 500 Ft-ért. Ergo ismét visszamentem Anyuékhoz egy percre.

Mindenkitől elnézést kérek: ha negyed év után vásárolni megyek, nyilván esni fog. Esett is, mint a csuda, a nyugágypárna praktikus ernyőnek bizonyult a parkolóig.

---

Ma még kreatívkodom, lesz a héten spanyol online, de szeparatistáink "tovább akarnak menni" a B1-gyel, ami nekem megvan, szóval ketten maradunk, így nem biztos, hogy folytatjuk sajnos.

A céghez nem tudni, mikor kell bemenni, semmi konkrét nincsen.

Kócos kurtán-furcsán lerázott szerda este, hogy megy aludni, azóta nem írt, a szombati online randinkra nem jelentkezett be, látom, hogy rendszerint online, tehát él. Baromira bánt, nem ilyen volt eddig, hétfőn úgy ment haza, hogy előtte ajándékokkal, mert kertben szedett málnával halmozott el, azt mondta, hogy szeret, nézeteltérésünk meg soha nincsen, nem értem, mi a fene van.

Nem, nem fogok ráírni.

Elméletileg pénteken jönne át, de most fogalmam sincsen, miafaxvan, szombaton nagycsaládozás, el kell ugrani az M7-es dugójába, na az egy szép trip lesz, aztán estére visszajött volna Kócos még két napra, de lásd mondat eleje.

Hokis akar jönni, Nagyonlétrának már nem is válaszolok, annyira nem érti meg, hogy nem, Építészhallgató is felbukkant a semmiből. Van külön szenzoruk erre, hogy Kócos épp hanyagol?

---

Félek a vírustól, lennénk már túl a járványon!

komment

süti beállítások módosítása