HTML

Fun

2019.12.29. 11:58 :: Tobber

Nem volt sajtos rúd.

Sajtos pogácsa volt. Tehát még élesztő is.

---

Apámnak mertem említeni, hogy ha kapok ajánlatot, megfontolom, hogy lépek a cégtől, undorító bent a hangnem.

Kioktatott, hogy nehéz munkát találni.

Jó.

Aztán felidéztem a főnököm bántásait és hangnemét, akkor megértette.

Mondjuk tőle is menekültek a beosztottjai, csoda, hogy érti.

---

Persze azt is hallgattam, hogy ő hogy utálja a macskákat.

(Az enyémet 2x1 percre látta, oké.)

---

A szélsőségesen politizáló nagybácsi beteg, nem találkoztunk.

Mindig találtam valakit, akivel kellemes volt beszélgetni.

A gyerekek mind cukik és nagyon okosak.

Az ajándékaim mind betaláltak, ez a legjobb. Ketten küldtek fotót, hogy ki is tették a képeimet.

---

Anyu játszotta a szokásost. Majd rászállt egyik rokonlányra és vegzálta. Rém kínos volt, hogy minek veszi fel az álmos két évest, nem fogja bírni a háta, stbstb.

A gyerekeket néha lefogta, vagy hátulról elkapta, hogy frászt kaptak, majd piszkálta őket.

Ha szültem volna gyereket, nem merném rájukbízni.

---

Ikeáztunk, leárazáson vásároltunk, az jó.

---

A legviccesebb, hogy az új, TCsV párjától szotyiért szerzett kvízkönyvben találtam Marvel Univerzumos kérdéssort. Amíg Kócos főzött ránk, teszteltem.

Majdnem mindent tudott. :)

---

Tegnap átalakítottam a nappaliban pár dolgot, feltettem a falra képeket, összeraktam a dohányzóasztalokat, szép a lakás nagyon!

Mindenfelé rohangálok, meg mától végre tanulok ezerrel, Szilveszterkor Kócos kikérdez és nehezen állok neki...

 

komment

süti beállítások módosítása