HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Black friday

2019.11.28. 17:03 :: Tobber

Nem a black fridayt kell elítélni, meg a cégeket, akik ebben hasznot látnak, kapitalizmus van.

A nem tudatos vásárló a hülye, ha nem racionálisan költ. De még őt sem, mindenki csináljon, amit akar.

Hát ennyi röviden, hosszabban meg 12 000 Ft-tal olcsóbb a nyelvtanfolyamom, ha black fridaykor fizetem be. Gőzölő, ételpároló, ha nekem megéri, akkor veszek, figyelem az árakat két hónapja.

Már ha marad pénzem:

Az október közepi céges búcsúajándékot még öten nem fizették ki, 5 000 Ft. Még régebbivel is lóg 1-2 ember. Vettem a kollégáknak színházjegyet, 23 400 Ft, "utalnak azonnal". Azóta sem. Vettem búcsúajándékot jövő hétre, 20 000 Ft. Majd(!) megadja mindenki.

Egy másik cégünknél dolgozó srác szétégette a céges laminálónkat, majd bocsi és elsétált: könyvelőnk szerint vegyek újat saját pénzből, majd a cég megadja.

Hát nem tudom, ti hogyan álltok hó végén, nekem már a fenti kb. 50 000 Ft is kurvára hiányzik!!!!

Meg a karácsony aggaszt, négy gyerek van a családban, egyik évek óta ruhautalványt kap, mert azt kér, mindig egyeztetve vele, épp hol menő a tinidivat. Keresztgyerek ásványutalványt, amit velem(!) válthat be valamelyik börzén, mert akkor biztosítottam némi közös időt is vele. Két nagyon kicsinek majd anyjukkal egyeztetek, de mivel gazdag család, megvan mindenük négy példányban, kacatokhoz meg kicsi a lakás, inkább megbeszélem.

Felnőttekkel nem adunk semmit, a szüleimnek szoktam hangversenyekre, koncertekre jegyeket, meg Anyuval csapunk egy nagy csavargást a plázában és kérhet bármit. Az ékszerekészleteit kéne feldobnunk idén.

Macska. Jó, úgyis kapni fog valami finomat. A játékokhoz nagyon Maugli, enni szeret, de a tápjával szigorú vagyok alapesetben. Meg valami kényelmes fekvőhely sem ártana (az előző megvásároltba csak vadászni jár be. Persze az is jó)...

Kócosnak már megvan, Bével megyegyeztünk valami színházban. Cimbikkel szerencsére nincsen ilyen. Idén még főzünk egyet, táncolunk egyet (ők kettőt, de elvi aggályaim vannak :D), 1-2 társasozás, és végre vége az évnek. Szilveszterre már lestoppolt Kócos, utána még pár nap szabi. Ha végül jelentkezem a nyelvtanfolyamra (nem biztos), akkor arra 4-5 nap intenzív tanulás rámfér, sokat felejtettem.

komment

süti beállítások módosítása