HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Karrier

2019.11.12. 17:04 :: Tobber

Hátaztán olyan fasza fejgörcsöm van második napja, hogy beleremeg a szemhéjam.

Ma smink nélkül szédelegtem be, úgyis dörgölgetem az arcomat.

Vettünk Anyunak csini szemüveget, imádom, hogy 73 év után kb. először hallom Anyu szájából a mennyibe kerül kérdésemre, hogy „nem érdekel, megérdemlem”. Ezaz!!!

Mondjuk nem volt drága. És kap egy kupont húszezer forinttal (én is kaptam, csak nem jutott eszembe lejárat előtt), amiből szeretnék egy „üres” keretet nullás üveggel. Olyan ékszernek való, színes, ritkánhordósat, kontaktlencsével. :)

Még beszédültem a Tchiboba ünnepi fényekért, meg kávéért nyilván, Lipóti, majd nem bírtam aludni. Hurrá.

---

Nagyfőnököm idejött, hogy beszélt-e velem Az Összcéges Monstreprojektünk vezetője.

Nem még.

Merthogy kikért engem, szeretnének együtt dolgozni velem a projektben.

Jippíííí!!!

Rotációban volt már főnököm, vicces pasas.

Nagyfőnököm megnyugtatta, hogy biztosan szívesen megyek. Ismer.

Egyelőre várok, milyen feltételekkel (az eddigi munkámat is el kell végeznem, ehh, szóval csak heti 2-3 nap, tippem szerint).

Izgalmas.

komment

süti beállítások módosítása