HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Szombati munkanap

2019.08.10. 14:54 :: Tobber

Nem sok értelme van, de imádom, hogy senki nem szól hozzám.

Pár órán át bogarásztam a jegyzeteimet, felvázoltam a folyamatokat, kidolgoztam pár javaslatot, összeraktam egy anyagot, megköröztetem, előre úgysincs tisztában a helyzettel senki, a saját dolgomat meg lényegesen megkönnyíti, már ezért megérte.

Ezt szívesen dolgoznám nyolc órában, hogyan hívják az ilyet? Szabályozó? Folyamatelemző?

Hazafelé a metrónál fog várni Kócos, irány a légkondis lakás, holnap meg a strand a hőség előtt.

Hétfőtől három nap erőltetett tempó, csütörtöktől kikapcsolom hónap végéig az ébresztést, és az összes dolgom ennyi:

autómosás, lakásszanálás, bútor el, új bútorok vásárlása, ultrahang, laborok, aztán irány a Mátra három napra, én csak a jó levegőn akarom élvezni a semmit, bepótolni a Forbes cikkeket, aztán Pesten Papírkutyák, éééés utána semmi teendőm. Gellért-fürdő talán? Keresztgyerekek meglátogatása a tóparton? Cicának emlékeztető oltások? (F.sok az autóban szállítástól, volt, hogy kinyitotta a hordozóját, pirosnál vettem észre, visszanyomtam a fejét, bevágtam a vészvillogót és nagyon leizzadtam, ő meg szimplán mindig összepisili magát a rettegéstől, illetve indulástól érkezésig artikulátlanul és megállíthatatlanul végig üvölt szegény. Szóval úri huncutság, de lehet, hogy kihívom a dokit inkább.) Múzeumok, fincsi éttermek, nyári koncertek, táncolás, szemüvegkészítés, és sok-sok kondi...

Áááá, de vároooom!!!!!!

komment

süti beállítások módosítása