HTML

Morzsák

2019.07.10. 11:38 :: Tobber

Biztos én vagyok az utolsó, aki erre rájött. Olvasom a Forbest papíron, miközben utálok papírt olvasni/fogni, meg cipelni magammal, nomeg környezetszennyező.

Próbáltam utánajárni, hogy lehet-e kizárólag elektronikusan megvásárolni: lehet.

Aztán csacsogok Anyukámmal, és beugrik, hogy ő a papíralapú magazinokat szereti, de rosszul van a Nők Lapja színvonalról, a Forbesaimat meg mindig kiolvassa.

Röviden: előfizettem a lapra Anyunak, én meg olvasom az applikációt, visszamenőleg fent van 2013-tól minden anyaguk.

Tegnap tökölt a hármas metró, ki is olvastam a legutóbbi felét.

Hát ezt imádom.

---

Celebspottingoltam. Elmentem az Opera próbaterme előtt, belestem, hátha látok sztárt, erre elsétált Szente Vajk előttem.

A repülőn meg Kisgyörgy Évát láttuk, nagyon megörültem, de barátokkal volt, így nem ugrottam a nyakába, hogy mennyire szeretem az írásait. :D

---

Napok óta elzsiványkodom a kondizást, nyűgös vagyok, kialvatlan és a kekszhez sincs sok kedvem és legalább egy napot rátesz a 8-9 napos menzeszemre. Gatyába kell ráznom magamat millió kalóriát eszem naponta, legalább így kompenzáljak, eddig olyan szépen ment.

---

Hónapok óta imposztor-szindrómám van. Na jó, már az iskolában is így voltam jó tanuló.

Ezen mindig röhögök, pedig igaz rám. :D https://mivoltma.444.hu/2016/01/17/ha-igaz-rad-ez-a-12-grafikon-te-is-imposztor-szindromaban-szenvedsz

komment

süti beállítások módosítása