HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

De most tényleg

2019.07.10. 16:35 :: Tobber

Évtizedek óta igazodnom kell mások családi életéhez, férj szabijához és gyerekek táborához, meg hogy ők mikor találnak olcsó nyaralást, hogy én mikor vehetek ki szabadságot.

Idén max. 1-2 napokat vettem ki még külföldhöz is, szeretnék legalább egy, de inkább két hetet pihenni.

Hetek óta kérem, hogy találják már ki a többiek, mikor mennek, mert én sem télen akarom a 23 meglévő napomat kivenni, ellenben rugalmasan alkalmazkodom, csak mondják már meg, mikor.

Július közepe van. Jövő héten ne menjek, mert Kollegina nincsen. Utána rendszerint 1-2 napokat kivesz minden kib.szott héten(!!!), tehát nekem egyben nem lenne egyetlen teljes hét sem.

Augusztus közepén mindenki más megy, tehát azért ne menjek, hogy ne terheljem Kolleginát a helyettesítéseknél. Legkorábban egy hétre augusztus 20-a után mehetek Kollegina szerint. Amikor már jön a szarabb idő, majd az őszi projekt, a tél.

És most én érzem magamat k.rva szarul, hogy forszírozom a saját szabadságomat, jöttek a szájhúzások, passzív agresszívkedések. Kb. úgy érzem, minek megyek szabira, ha úgysincs gyerekem.

Mindig a szingli a balek a cégeknél. (De azért a szinglik az önzőek, nem a gyerekesek. Ja...)

komment

süti beállítások módosítása