HTML

fszm

2019.02.20. 14:17 :: Tobber

Főnököm tegnap a munkaidőm vége előtt 4 (olvasva: néééééééégy) perccel felhívott, hogy ma reggelre(!) szervezzek le 3 vidéki tájékoztatót a sokszáz dolgozónkkal, értesítsem őket (nincs is listám a nevekről), találjak helyszíneket több helyen, szóljak a középvezetőinek, szervezzek át mindent meglévő programot ASAP és legyek diplomatikus a lepasszolt emberekkel, nomeg találjak valami szállást is.

Hát nem így terveztem az estémet!

Még hozzátette, hogy csütörtök-pénteken is lesz két város, kb. 600 ember. Majd(!) szól.

Azóta sem szólt.

Annyit azért nem keresek, hogy ingyen túlórázzak esténként. :(

---

Lelkesen követem egy feminista újságíró postjait, benne vagyok egy zárt csoportjában. Erre jövő héten jön a főnökömmel interjút készíteni! Úgy megörültem a hírnek, hogy a kommunikáció azóta fejtegeti, minek sikongatok itt a káosz közepén. :D

---

Ma még csak egyszer bőgtem.

komment

süti beállítások módosítása