HTML

Fact 3

2019.02.06. 14:24 :: Tobber

A hosszú évek alatt itt szerepelt szeretők nem mindig férfiak.

Bár általában azok.

Ezt nem kell ragoznom szerintem.

És nem vagyok monogám.

Hosszú évek kellettek, hogy belássam, mert naaagyon akartam kapcsolatban élni. Éltem is összesen tán 11 évig. Nem volt jó. Nem nekem való, boldog kapcsolatban is ezerrel vadásztam az ingereket. A bizonytalan korszakom után is. A nyitott kapcsolatba pedig a pasik nem mentek bele.

Hosszú évek kellettek, hogy a gyerekvállalásról lemondjak, imádom a gyerekeket, 6-7 éves kor fölött kezelni is tudom őket. :D De rossz anya lennék, szétszórt vagyok, koncentrációzavaros. Nem bírok 20 percnél tovább semmire figyelni, egyszerre pörög 2-3 vezérgondolat a fejemben, amíg beszélnek hozzám, vagy olvasok. Kész csoda, hogy ennyi mindent meg tudtam tanulni az életben, egy-két gyereket tuti elhagynék útközben. :D

Az ilyen embereknek találták ki a netet. Én imádom. De a gyereknevelést nem nekik. :)

komment

süti beállítások módosítása