HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Na

2019.01.08. 15:30 :: Tobber

Na, a tinder úgy működik, hogy a pasik (lenti esetben 18-25 közötti srácok) általában jobbra húznak bárkit, aki kicsit is vállalható, nem sokat agyalnak. Pláne ha milf. Pláne ha azért nem sokkal több negyvennél. Meg ha nagymellű.

A nők meg tényleg csak azt, aki nagyon bejön elsőre, egy béna fotó, kellemetlen mondat, ijesztő poén és megy a kukába.

Én finnyás vagyok a külsőre is, mert ha már sok az érdeklődő, válogatok ebben is, pedig nem elvárásom.

Kb. 2 000 találatom van, sokat már töröltem, ő törölt(e magát).

Ha pörgetem, napi 6-7-en rámírnak. Ott nehéz elbukni, a mizu/hogy vagy teljesen jó kezdésnek. A passzív agresszív hamar átjön, a csak poénkodó, vagy görcsös úgyszintén.

Nekem kell a facebook/messenger kontakt, hogy valódi-e, pártucat lájk haveroktól, anyuka büszke tagelése egy versenyről-diplomaosztóról bizonyítja a valódiságot és a fotók/kinézet naprakész voltát.

Hát ennyi.

Egyszerű.

De azért kényelmesebb fixen Kócossal... :D

komment

süti beállítások módosítása