HTML

2019.01.04. 11:24 :: Tobber

Tavaly nyárig visszafizettem a Judós3 miatti kamatmentes kölcsönt. Júliustól (ha nem táppénzen voltam), félretettem egy közepes összeget havonta, meg az éves kifizetésű prémiumomat (bonyolult, mindegy).

Januárban szoktam megengedni magamnak pár luxusabb tárgyat, pl. tavaly a lila szatén-csipke neglizsé csodát.

Idén egy fekete csipke csodát rendeltem az Astratextől.

Két jócskán leárazott gálabugyit (értsd munkába rohadt kényelmetlen lenne) a Victoria's Secrettől.

Egy ezresre lekuponozott Orsay felsőt.

Egy új fürdőszobai komódot, unom a nyitott polcokat/szennyest.

A Krémmánián agyondicsért drogériás bőrradírt, és egy hidratáló/antioxidáns arcgélt, bár nem vagyok arckrémező típus, max.néha kézkrém megy rá (igen, hiszek a belülről táplált bőrben), de évente kipróbálok valami soha el nem fogyót, és a szmogot nehezen bírja a bőröm, kapott egy esélyt. Allergiás nem vagyok rá, már ez is öröm, az illata abszolút illik hozzám.

A MAC-től házhozrendeltem a kedvenc, fogyóban lévő pirosítómat szépséges árnyalatban/fénnyel, a transzparens púderüket, mert csodákat tesz. A -10% + ingyen szállítás mellett egy kis fixáló az ajándék, amit csak Urban Decayt próbáltam eddig, és zsíros bőröm van, hátha így nem csúszik el a kész smink mint a végigkekszelt szilveszterkor.

 

komment

süti beállítások módosítása