HTML

Asztalos

2018.11.08. 11:03 :: Tobber

Hét éve novemberben ezidőtájt ugyanilyen időjárás volt, sortban olvasgattam a teraszon (Budapest).

Most azt nem tudok, mert bár sort van, de a féligkész kifutó elfoglalja a helyet, a kanapé darabokban, a napozószékeket összecsuktam.

Ááá, nagyon szuper lesz, pont, ahogyan elképzeltem. Mint egy galambház, hálós, magas, nagyon stabil. Az öt nagy polc már felszerelve. Azokra veszek maradék műfüvet, hogy kellemesebb érzés legyen a cicának és pofásabban nézzen ki. A felső polcokról ellátni egészen a Pilisig (mondjuk ez lehet, annyira nem izgatná), és az utcára, szomszédok kertjeire, messze el a kertvárosban. Biztonságban, a leugrás/elszökés veszélye nélkül kukkolhatja az embereket, állatvilágot, macskákat, kutyákat, sünöket, nyesteket, néha róka is kerül erre, és végtelen sok rigó, veréb, szarka, varjú, galamb, cinke, rovarok...

Az oszlopokra ráaggatok pár növényt, a kereten végigfuttatok egy izzósort, trendi lesz! A cica meg kedvére rohangálhat a jó levegőn, lesheti a madarakat, meg a világot, aztán ha unja, vagy fázik, majd bejön. :)

Jftr: A hidat Az A hidat kaszáltam, amikor a sokadik sorozatgyilkos is nyiszatolt, inkább belekezdtem a Ray Donovanba.

komment

süti beállítások módosítása