HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Macs

2018.10.21. 18:59 :: Tobber

Nem sok békésebb érzés van, mint a kanapén olvasgatni egy rajtam szunyókáló cukifejű cicával.

Menzeszkor a szuszogó melegsége a hasamon fekve gyógyír.

Nyugalom van. Sokat aludtam, majd' egy napot szexeltünk Kócossal, összebújva aludtunk, aztán bevásároltam a következő hetekre. A Barilla 2 dl-s kiszerelésben is árulja a tésztaszószait, hála érte!

A munkákat erőltetett menetben letudtam pár napra, remélem, hamar dolgozhatok újra szarul fizet a táppénz.

---

A cicát négy hónapja fogadtam örökbe.

Alapítványtól, felnőtt (ex)nőstény házimacsek.

Szigorúan tartom.

Gazdi vagyok, az anya/lányázástól rosszul vagyok, le is állítom.

Oltási könyv, chip, szimpi doktornő.

Tilos az ágyra jönnie, asztalra, fotelra. Éjjelre ki van zárva a hálóból, mert imád hajnalban szétszedni dolgokat.

Nem kap emberi ételt. Kóstolót sem. Kap neki kifejlesztett fürjes, heringes, extraminőségi tápokat, vegyesen 5-6 fajtát.

Nem engedem ki udvarra, örülök, hogy végre parazita/fertőzésmentes. Sok iskola létezik, megértem, más miért engedi ki, én nem.

A tetőteraszra sem, mert a sok állattól megkergül és nem hiányzik egy elbóklászás a társasház tetőszerkezetén.

Kap cserébe egy hatalmas, galambdúcszerű kifutót polcokkal, jó kis kilátással, ott futkározhat kedvére.

Nem simogatom, puszilgatom (br), gyúrom, emelgetem, amikor nincsen kedve. Akkor foglalkozunk vele, ha odajön. Oda szokott. :)

Kicsit féltem, amikor tanácsolták, mennyi időt kell vele foglalkozni. Hát annál többet is, örömmel. Akkora vidámság. :)

Imád rajtam aludni, tisztálkodni. Nem nagy simogatás fan, csak az érintésünk fontos neki. Most tanulunk bújócskázni/fogócskázni: kilesek az ajtó mögül, ő cukin hörögve ront rám én meg utána, csak hamar elunja még. Fele olyan lassan sem fut olyankor és olyan helyre szalad, ahol elfoghatom dögönyözni. Hogy ezt honnan szedte? :D

Ma Kócos órákkal előttem kelt, szétjátszották magukat. Annyira édes páros. :)

 

komment

süti beállítások módosítása