HTML

Dalí lesz

2018.09.24. 10:42 :: Tobber

Ő áll nyerésre a kis harcunkban. :D

Amíg hezitálok, hogy legyen-e még egy macsek, ne unatkozzon, addig vettem neki egy foglalkoztató játékot.

Étel 5 különböző helyre beszór, ő szórakozik, fejleszti a finommotorikus képességeit, illetve nem habzsolja fel az ételt (eddig még nem hányt).

Tápot beleszórtam. Megmutattam neki kézzel. Odavezettem a mancsát többször is. A fejét odadugdossa, de nem éri el az ételt. Két napja kint van, néha piszkálja, és megyeget neki, de pont lexarja.

Én adjak neki enni és én szórakoztassam, kiabálja a kajásláda mellől.

Fél nap után megsajnáltam, inkább éhezne. Mondjuk erős a pályán, kóbor cicaként sokszor éhezhetett, érthető, hogy inkább az enni adó rabszolgának kiabál, mi van már, a tálkája üres. :D

Gyakorlunk még, Maugli.

 

komment

süti beállítások módosítása