HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

:/

2018.08.15. 12:25 :: Tobber

Két óra komoly vihar, özönvíz, hatalmas villámok, dörgés, és a porszívótól sokkot kapott macska.

Akit ma gondosan otthonhagytam légkondival, szóval 21 fokot kell kibírjon egész nap. :D

Hallottuk a Szigetet, ment a koncert.

Rinyál egy kolléganőm, hogy ő ettől aludni nem tud, és elege van a városból (el lehet utazni, el lehet költözni, van füldugó és ne fikázza a városomat és a Sziget előbb itt volt), aztán megnéztem a guglimepen, és 11 km-re lakik a Szigettől. Én nyolc és elviselhető, csak azt hallani, hogy valahol buli van.

Aztán sírtam a metrón, mert elegem van, de holnaptól 18(!!!!) nap szabi. Semmit nem csinálok. Semmit.

Nem akarok ingereket, még több embert, még több zajt, lökdösődést, energiavámpírok tucatjait, csapkoló ajtót, unalmas történeteket naponta huszat.

Budapest, alvás, olvasás, kondi, spanyol, millió megnézendő érdekesség a városban, programok, fürdők, cicázás, diétás főzés.

Két éve egy ilyen szabin kezdtem bele az edzésbe becsülettel, akkor lement egy tizes 10 hét alatt úgy, hogy közben sokat izmosodtam is. Aztán jöttek a betegségek, meg Judós3, aki elég izgalmat okozott napi szinten, vissza is kajáltam az egészet.

Szóval újrakezdem.

---

Ti láttatok már babonás orvost? :D

Tegnap (magánklinika, egy óra késés és tahó recepciós hangnem, pedig én aztán kis meghunyászkodó bocshogyélek vagyok, semmiért nem reklamálva, de most visszajeleztem az elégedettségi kérdőíven) visszamentem a dokimhoz, mert találtak valamit a nyaki ultrahangon, ami nagy és nem tudni, mi.

Lesz CT, meg lehet, hogy biopszia.

A leletek alapján ne izguljak, nagyobb az esélye, hogy nincs baj, de lehet, és ki nem merte mondani a rák szót. Találtam az asztala alatt egy ötvenest és odaadtam neki, ki tudja, nekem még kellhet-e, akkor kérte, hogy szívjam vissza, mert nem szabad kimondani az ilyet. :D Dehát a villamos is elüthet, azt is vissza akarta szivatni. Na jó, igazából végigröhögtük a vizsgálatot, minden egyes értékemet hosszan magyarázott, nagyon alapos doktornő, és tűri a morbid humoromat, szeretem.

Mindig visszatérő témája, hogy a sok szex milyen fontos a hormonháztartáshoz, aztán mondok számokat havi átlagban, meg egy randi 3-6 menetéről, és akkor nagyon nevet, hogy ettől sosem kell féltenie, milyen jól is teszem. :D

Hát, ha az orvos ezt mondja, csinálnom kell becsülettel.

Kamaszként akkori dokim a nulla vérnyomásomat látva a kávéra beszélt rá.

Már csak a bacont kéne orvosilag ideologizálni.

komment

süti beállítások módosítása