HTML

Tobber életblogja

Friss topikok

Címkék

Hétvége

2018.04.08. 16:13 :: Tobber

Tegnap bandáztunk a cimbikkel, elmentünk táncolni. Csak éjfélig maradtunk, de reggel 6:30-kor már kelés.

Jött a festő bácsi.

Áthúzott kábeleket, átszerelt 5 lámpát.

Újragipszkartonozott 3 részt.

Elmentünk az OBI-ba dübelért meg vízcsapért. Tömeg.

Aztán otthagytam, elmentem választani, 10 perc.

Felhívtam Anyut, aki másik körzetes, hol jár.

Nordic walkolt a patakparton hazafelé. Nem száz a családom! Elképzeltétek, ahogyan becsattog szavazni? :'D

Felkaptam a kocsit, levadásztam, elugrott velem az OBI-ba színezőpasztáért, mert nem tetszettek a bekevert színek. Akkor már vettem tölcsérjázmint az új székemre, tökéletes.

Kunyiztam sajtost, azóta kevergetünk, takarítunk Fityfirity bácsival, hatalmas zsákokat tömtem tele a polcokról, nem tudom, meddig toljuk.

Lemondtam az esti kölyköt.

Fáradt vagyok.

 

komment

süti beállítások módosítása